Kontorshotell Stockholm

Quick Office har lediga kontorslokaler och kontorsplatser i Stockholm. Vi erbjuder coworking flex, mötesrum och företagsadress för små och stora företag. På våra kontorshotell i Stockholm kan du alltid räkna med service i toppklass! Läs mer och se alla våra lediga kontor i Stockholm.

Hyr kontor i Stockholm hos Quick Office

Oavsett om du vill hyra kontor centralt i Stockholm eller en egen kontorsplats strax utanför stadskärnan har vi lediga platser för dig! Hos oss kan du hyra allt från eget kontorsrum och private office till coworking flex från en arbetsplats och uppåt. Du väljer den storlek som passar dig bäst!

På alla våra kontorshotell i Stockholm finner du trivsam miljö i moderna kontorslokaler.

Vi erbjuder flexibla kontorslösningar och du behöver inte oroa dig för långa uppsägningstider. Att hyra kontor eller kontorsrum hos Quick Office är enkelt och kostnadseffektivt!

Från coworkingplatser till kontorsrum i Stockholm

Att hyra kontorshotell i Stockholm ger dig som företagare många fördelar och en flexibel kontorslösning. Via Quick Office har du flera valmöjligheter när du ska hyra:

Kontorsrum/Private office – Kontorsrum för företag och organisationer med många anställda. Vi har rum från 1–12 personer, men också rum till dig som bedriver egen verksamhet och behöver ett eget kontor. Se alla våra lediga kontor!
Coworking Flex – Om du inte behöver ett eget kontorsrum har vi flexibla arbetsutrymmen i gemensamma coworkingytor. Coworking passar dig som är ute och rör dig mycket under arbetsdagen. Läs mer om coworking flex i Stockholm.
Mötesrum – Fullt utrustade mötesrum från 2–80 personer. Våra mötesrum passar alla typer av möten – styrelsemöten, utbildningar och evenemang. Se lediga tider och boka mötesrum här.

Välj kontorshotell

Allt fler företag börjar uppskatta och se värdet i att hyra kontor i Stockholm. Det är en flexibel lösning som ger företag chansen att smidigt kunna växla upp eller ner beroende på utveckling och personalstyrka.

Många uppskattar även att hyra kontor och kontorsplatser med helhetslösningar där det mesta är inkluderat som standard. Det kan vara allt från praktiska saker som internetuppkoppling eller städning, eller att kontorsplatserna redan är möblerade och att man inte behöver lägga tid och pengar på kontorsinredning, utan kan fokusera helhjärtat på sin verksamhet.


Quick Office Stockholm

Quick Office bedriver kontorshotell (workspace) med service i toppklass. Här kan du räkna med moderna kontorslokaler och kontorsplatser/kontorsrum med högsta standard.

Quick Office har lediga kontorshotell i hela Stockholm, från Norrort till Söderort, och centralt i innerstan. Samtliga kontorshotell har goda kommunikationer via tunnelbana, tvärbana, buss eller på gångavstånd.
Vi hyr ut kontorslokaler till både små och stora företag och organisationer inom flera olika branscher. Kontakta oss för mer information och/eller se lediga kontor här.

Varför hyra kontor?

Det kan vara svårt att hitta en kontorslösning som uppfyller alla de kriterier som ett företag söker i en kontorslokal. Väljer ni att hyra workspace hos oss får ni hela paketet, till en fast månadskostnad. Här är några av fördelarna med att hyra kontorshotell i Stockholm:

  • Få full koll på kostnaderna
  • Flexibla avtal utan bindningstider
  • Snabb inflyttning
  • Enkelt att hyra
  • Hög säkerhet
  • Professionell miljö
  • Inga dolda kostnader
  • Få tillgång till mötesrum och konferensrum

Vanliga frågor

Vad kostar kontorshotell i Stockholm?

Kostnaden varierar beroende på vilket kontorshotell du är intresserad av och vad för typ av tjänst du väljer. Coworking space är ofta billigare än kontorsrum till exempel. Hos oss kan du hyra coworking space från 995:-/mån och kontorsrum från 2900kr/plats/mån, men kontakta oss för exakt prisuppgift för det kontorshotellet och den tjänsten du är intresserad av.

Hur fungerar Quick Office kontorshotell?

Hos Quick Office kontorshotell kan du hyra kontor baserat på dina specifika behov. Vi erbjuder allt från möblerade kontorsrum till kontorsplatser och coworking spaces. Du betalar alltid en fast månadskostnad varje månad och behöver inte bekymra dig över långa uppsägningstider eller komplicerade hyreskontrakt.

Vad ingår i kontorshotell?

Vad som ingår kan variera mellan våra olika kontorshotell och tjänster. Det kan vara allt från praktiska bitar såsom städning, förbrukningsmaterial och WiFi, till tillgång till konferensrum, kök och toaletter. Många av våra kontorshotell erbjuder också receptionstjänster och posthantering. Vi erbjuder alltid flexibla, enkla och kostnadseffektiva lösningar så att du kan fokusera fullt ut på din verksamhet. Kontakta oss för mer ingående information om vad som ingår på det kontorshotellet du är intresserad av.

Hur hittar man lediga lokaler?

Här hittar du alla våra lediga lokaler. Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor, vi erbjuder alltid personlig service och flexibla bokningsmöjligheter.

Område

Område

Workspace Fuengirola

Västra Hamnen

Danderyd

Kista

Stockholm City

Mall of Scandinavia

Mälarhöjden

Globen

Östermalm

Hyllie Eden

Bromma

Antal platser

Antal platser

10

13

15

Filtrera