Quick office använder cookies för att göra webbplatsen lite bättre för dig. Genom att fortsätta surfa runt här, så godkänner du användandet av detta. Läs mer här om du har frågor.

Arbeta på Quick Office

Nu har vi följande lediga tjänster

SÄLJARE / KUNDANSVARIG

Vill du arbeta i en bransch som ligger helt rätt i tiden?

Som säljare/kundansvarig blir du en nyckelperson i Quick Office fortsatta utveckling. Tjänsten innebär ansvar för den övergripande försäljningen genom bearbetning av nya och befintliga kunder och intressenter.

  • Utveckla nya försäljnings- och affärsmodeller för att attrahera större företag till Quick Office.
  • Aktivt bearbeta företagsmarknaden och skapa kännedom om Quick Office och våra erbjudanden.
  • Ta emot och bearbeta inkommande försäljningsleads, hålla visningar på kontoren, förhandla och skriva avtal
  • Koordinera säljarbetet med övriga i organisationen
  • Ansvara för en hög och jämn uthyrningsgrad på kontorshotellen
  • Jobba aktivt mot att nå uppsatta budgetmål

I tjänsten ingår även att ansvara för kommunikation till befintliga kunder och annonsering av lediga objekt i samarbete med marknadsavdelningen.

  • Aktivt bearbeta marknaden genom att hålla befintliga marknadsföringskanaler levande och vara lyhörd inför nya kommunikationsvägar och plattformar för att nå marknaden
  • Bidra i genomförandet av riktade kampanjer och events på och utanför kontoret
  • Delta i arbetet att utveckla vår sociala mediakommunikation; kontinuerligt uppdatera med relevant innehåll och skapa interaktion med våra målgrupper
  • Skapa, skriva och ansvara för distribution av mail- och andra utskick till kunder och intressenter

 Vem söker vi?
Du som söker är sannolikt i början av din karriär och hungrig efter nya utmaningar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som med ett vänligt bemötande ger bästa möjliga service till våra kunder. Du är driven och vill utvecklas i rollen som säljare. Det är också viktigt att du är målinriktad och flexibel, stresstålig, noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta självständigt under eget ansvar i en liten organisation.

Vi ser gärna att du har följande kvalifikationer och tidigare erfarenheter av:

  • Arbetat med sälj och säljmål
  • Office-paketet
  • Körkort

Vi tror att du gillar att arbeta modernt med sociala och digitala medier.
Basen för din arbetsplats blir vid vårt huvudkontor på Drottninggatan, men du kan också arbeta från något av våra sex kontor i Stockholm eller hemifrån beroende på vad som är mest effektivt.

Ansökan
Låter tjänsten hos oss intressant? Skicka din ansökan med personligt brev och CV till jessica@quickoffice.se omgående. Kontakta gärna Jessica Martinsson på telefon 0733-948000 för frågor kring tjänsten. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande och tillsätta tjänsten snarast.

Hantverkare – halvtid

Med inriktning på anpassning och underhåll av kontorsmiljöer

Vi söker en person som kan hantera och utföra allehanda hantverksarbeten inom kontor såsom målning och tapetsering, viss fastighetsskötsel, vaktmästeriarbeten, snickeriarbeten samt enklare el- och kabeldragningar. Ytterligare exempel på arbetsuppgifter är hyresgästanpassning av kontorsrum såsom golvläggning, listmontage, uppsättning av armaturer, montera dörr- och fönsterpartier. I rollen ingår även montering av möbler och inredning, uppsättning av gardiner, hyllor, tavlor och andra väggfasta material samt även utföra transporter.

Vem är du?

Vi tror att du har drivit eget företag eller haft liknade arbete tidigare men du vill nu dra ner och arbeta mindre. Du ska kunna arbeta självständigt och planera uppdragen så att de hinner blir klara inom utsatt tid. Du har en känsla för hur saker ska se ut och har en god kunskap om hur arbetet ska utföras. Meriterande är om du har intresse för inredning och är noggrann med detaljer.
Du är flexibel och har känsla för service och inte minst är du pålitlig och yrkeskunnig. Som person är ödmjuk, har ett sympatiskt bemötande och kan arbeta och vara smidig i samma kontorsmiljö där vår kunder har sin arbetsplats.

Tillgång till egen bil och i möjligaste mån ha egna verktyg är ett krav. Ersättning för detta utgår.
Timanställning ca 20 timmar per vecka beroende på överenskommelse och yrkesskicklighet.
Arbete utförs på våra olika kontorshotell runt Stockholm.

Ansökan

Ansvarig för rekrytering är Niklas Lénart. Skicka personligt brev, CV samt referensuppdrag/referenser till jobb@quickoffice.se.

Välkommen med din ansökan!