Arbeta hos oss | Quick Office
sv
Meny

Arbeta på Quick Office

JUST NU HAR VI FÖLJANDE LEDIGA TJÄNSTER

Web_20161021_QuickOfficeGloben_02 web_20161021_quickofficegloben_03

 

Quick Office söker Kontorschefer
Vi söker vi nu två Kontorschefer, en till ett av våra Innerstadskontor och en till ett av våra kontor i Norrort.

Tjänsten
Som Kontorschef hos Quick Office har du helhetsansvaret för kontorshotellsenheten vilket innebär att driva, administrera och bemanna enheten. Inom ramen för detta är du ansvarig för att optimera kontorshotellsenhetens lönsamhet och säkerställa att enheten drivs i enlighet med Driftshandboken. Som Kontorschef har du har dagligen kontakt med våra kunder och du gör viss in- merförsäljning i samråd med våra uthyrare.

Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
– Driva och planera enheten
– Medverka vid budgetering, rapportering och uppföljning
– Att aktivt medverka till in- och merförsäljning
– Utföra visningar för potentiella kunder
– Sköta in- och utflytt av kunder
– Anordna kundevents
– Ansvara för mötesrumsbokningar och service till mötesrumskunder
– Att själv bemanna reception och schemalägga ev.extra personal
– Fakturera och och sköta administrationen kring hyresgästernas avtal
– Inköp till enheten
– Kvalitetssäkra enheten i enlighet med Driftshandboken
– Dagliga servicerundor på enheten.

Vem söker vi?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och självklart är det är det viktigt att du brinner för att ge högsta möjliga service till alla våra kunder. Vi söker dig som är flexibel, serviceinriktad och engagerad. Vidare är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du trivs i en roll med många bollar i luften samtidigt samt att du tycker om att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du en viktig resurs i våra hyresgästers vardag och därför blir ditt personliga engagemang och din känsla för kundernas behov avgörande för vår gemensamma framgång. Formella krav är att du har kunskaper inom ekonomi och hantering och tolkning av avtal, att du har lätt för att lära olika IT-system samt att du erfarenhet från försäljning och van vid kundkontakter. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift och kan uttrycka dig väl.

 Mer om Quick Office
Vi kan erbjuda det mindre företagets flexibilitet och närhet till kunder och medarbetare med möjligheten att påverka både din egna och företagets utveckling men med det större företagets trygghet. Vi arbetar aktivt med att du som medarbetare ska känna tillhörighet till vårt team. Quick Office Kontorshotellskedja grundades 1999 och vi har sedan starten erbjudit företag kundanpassade kontorslösningar. Vi erbjuder rum från en person och uppåt och anpassar kontoren efter kundernas behov av flexibilitet och tilläggstjänster såsom mötesrum, co-working, arbetsplatser samt företagsadress. Moderna och flexibla kontorslösningar blir mer och mer intressant och företag söker i större utsträckning möjligheten att snabbt kunna växla sitt kontor i takt med hur företaget utvecklar sig. Quick Office finns på 10 platser i Stockholm och Malmö.

 Ansökan
Ansvarig för rekrytering är Helen Andersson. Skicka personligt brev och cv till helen@quickoffice.se. Sista ansökningsdag är den 1 oktober men vi hanterar ansökningar löpande och ansökningstiden kan därför komma att avslutas tidigare.

Välkommen med din ansökan!

Webb_QuickOfficeDanderyd_20180111_16 Webb_QuickOfficeDanderyd_20180111_4

 

Quick Office söker extra personal som Kontorsvärd/Receptionist
Att vara Kontorsvärd hos Quick Office innebär att man är ansvarig för den dagliga driften av kontorshotellet. Det är många olika och varierande arbetsuppgifter bl.a. att ansvara för receptionen, ta emot och ge service till hyresgäster och besökare, beställa och servera förtäring vid möten, se till att kontorets allmänna utrymmen är snygga och representativa, hantera in- och utflyttning av hyresgäster, visning av kontoret för potentiella kunder, posthantering samt övriga administrativa arbetsuppgifter.

Vem söker vi?
Vi söker personer som kan arbeta extra när våra ordinarie Kontorsvärdar är frånvarande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som med ett vänligt bemötande ger bästa möjliga service till våra kunder. Det är också viktigt att du är flexibel, stresstålig, noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta under eget ansvar. Vi söker dig som har vana från receptionsarbete, har en professionell attityd och ett vänligt bemötande. Arbetstiderna är normalt 8-17 vardagar men på vissa kontor förkommer även öppettider kvällar och helger.

Ansökan
Låter det intressant att arbeta extra som Kontorsvärd hos Quick Office? Maila din ansökan med CV och personligt brev till; helen@quickoffice.se. Intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!