Arbeta hos oss | Quick Office
sv
Meny

Arbeta på Quick Office

NU HAR VI FÖLJANDE LEDIGA TJÄNSTER

Web_20161021_QuickOfficeGloben_02 web_20161021_quickofficegloben_03

Hantverkare med inriktning på anpassning och underhåll av kontorsmiljöer – halvtid
Vi söker en person som kan hantera och utföra allehanda hantverksarbeten inom kontor såsom målning och tapetsering, viss fastighetsskötsel, vaktmästeriarbeten, snickeriarbeten samt enklare el- och kabeldragningar. Ytterligare exempel på arbetsuppgifter är hyresgästanpassning av kontorsrum såsom golvläggning, listmontage, uppsättning av armaturer, montera dörr- och fönsterpartier. I rollen ingår även montering av möbler och inredning, uppsättning av gardiner, hyllor, tavlor och andra väggfasta material samt även utföra transporter.

Vem är du?
Vi tror att du har drivit eget företag eller haft liknade arbete tidigare men du vill nu dra ner och arbeta mindre. Du ska kunna arbeta självständigt och planera uppdragen så att de hinner blir klara inom utsatt tid. Du har en känsla för hur saker ska se ut och har en god kunskap om hur arbetet ska utföras. Meriterande är om du har intresse för inredning och är noggrann med detaljer.
Du är flexibel och har känsla för service och inte minst är du pålitlig och yrkeskunnig. Som person är ödmjuk, har ett sympatiskt bemötande och kan arbeta och vara smidig i samma kontorsmiljö där vår kunder har sin arbetsplats.

Tillgång till egen bil och i möjligaste mån ha egna verktyg är ett krav. Ersättning för detta utgår.
Timanställning ca 20 timmar per vecka beroende på överenskommelse och yrkesskicklighet.
Arbete utförs på våra olika kontorshotell runt Stockholm.

Ansökan
Ansvarig för rekrytering är Niklas Lénart. Skicka personligt brev, CV samt referensuppdrag/referenser till jobb@quickoffice.se. Sista ansökningsdag är den 31 oktober men vi hanterar ansökningar löpande och ansökningstiden kan därför komma att avslutas tidigare.

Välkommen med din ansökan!

 

Webb_QuickOfficeDanderyd_20180111_16 Webb_QuickOfficeDanderyd_20180111_4

Kontorsvärd/Receptionist – deltid
Att vara Kontorsvärd hos Quick Office innebär att man är ansvarig för den dagliga driften av kontorshotellet. Det är många olika och varierande arbetsuppgifter bl.a. att ansvara för receptionen, ta emot och ge service till hyresgäster och besökare, beställa och servera förtäring vid möten, se till att kontorets allmänna utrymmen är snygga och representativa, hantera in- och utflyttning av hyresgäster, visning av kontoret för potentiella kunder, posthantering samt övriga administrativa arbetsuppgifter.

Vem söker vi?
Vi söker nu en person som kan arbeta när våra ordinarie Kontorsvärdar är frånvarande. Vårt behov varierar från vecka till vecka men vi har uppskattat behovet till ca 20 timmar per vecka. Sökande måste kunna arbeta fredagar 08.00-17.00 och i övrigt vara flexibel med både arbetstider och arbetsort runt Stockholm.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som med ett vänligt bemötande ger bästa möjliga service till våra kunder. Det är också viktigt att du är flexibel, stresstålig, noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta under eget ansvar. Vi söker dig som har vana från receptionsarbete, har en professionell attityd, är en god administratör som även tycker om försäljning.

Ansökan
Låter det intressant att arbeta som Kontorsvärd hos Quick Office? Maila din ansökan med CV och personligt brev till; helen@quickoffice.se. Intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!