Quick office använder cookies för att göra webbplatsen lite bättre för dig. Genom att fortsätta surfa runt här, så godkänner du användandet av detta. Läs mer här om du har frågor.

Arbeta på Quick Office

Nu har vi följande lediga tjänster

SÄLJARE / KUNDANSVARIG HYLLIE – EDEN

Vill du arbeta i en bransch som ligger helt rätt i tiden?

Nu söker vi en säljare/kundansvarig till Hyllie – Eden. Som säljare/kundansvarig blir du en nyckelperson i Quick Office fortsatta utveckling. Tjänsten innebär ansvar för den övergripande försäljningen genom bearbetning av, i första skedet, nya kunder och intressenter och därefter bearbeta och behålla de befintliga.

I arbetet ingår att:

  • Aktivt bearbeta företagsmarknaden och skapa kännedom om Quick Office och våra erbjudanden.
  • Ta emot och bearbeta inkommande försäljningsleads, hålla visningar på/för kontoret, förhandla och skriva avtal.
  • Utveckla nya försäljnings- och affärsmodeller för att attrahera större företag till Quick Office.
  • Koordinera säljarbetet med övriga i organisationen
  • Ansvara för en hög och jämn uthyrningsgrad på kontorshotellet
  • Jobba aktivt mot att nå uppsatta budgetmål

I tjänsten ingår även att ansvara för kommunikation till befintliga kunder och annonsering av lediga objekt i samarbete med marknadsavdelningen.

  • Aktivt bearbeta marknaden genom att hålla befintliga marknadsföringskanaler levande och vara lyhörd inför nya kommunikationsvägar och plattformar för att nå marknaden
  • Bidra i genomförandet av riktade kampanjer och events på och utanför kontoret
  • Delta i arbetet att utveckla vår sociala mediakommunikation; kontinuerligt uppdatera med relevant innehåll och skapa interaktion med våra målgrupper
  • Skapa, skriva och ansvara för distribution av mail- och andra utskick till kunder och intressenter

Vem söker vi?
Vi söker dig som är sugen på en ny utmaning i spännande framtidsbransch. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som med ett vänligt bemötande ger bästa möjliga service till våra kunder. Du är driven och vill utvecklas i rollen som säljare. Det är också viktigt att du är målinriktad och flexibel, stresstålig, noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta självständigt under eget ansvar i en liten organisation.

Vi ser gärna att du har följande kvalifikationer och tidigare erfarenheter av:

  • Arbetat med sälj och säljmål
  • God kännedom om företagen i Malmöregionen
  • Erfarenheter från fastighetsbranschen tex som lokal-  eller fastighetsmäklare
  • Office-paketet
  • Körkort

Vi tror att du gillar att arbeta modernt med sociala och digitala medier.
Basen för din arbetsplats blir givetvis från kontoret i Hyllie så snart detta har öppnat i september 2021. Fram till öppning arbetar du hemifrån eller hos vår samarbetspartner i Hyllie, beroende på vad som är mest effektivt.

Ansökan
Låter tjänsten hos oss intressant? Skicka din ansökan med personligt brev och CV till jessica@quickoffice.se senast den 26/2 2021.

 

Hantverkare – halvtid

Med inriktning på anpassning och underhåll av kontorsmiljöer

Vi söker en person som kan hantera och utföra allehanda hantverksarbeten inom kontor såsom målning och tapetsering, viss fastighetsskötsel, vaktmästeriarbeten, snickeriarbeten samt enklare el- och kabeldragningar. Ytterligare exempel på arbetsuppgifter är hyresgästanpassning av kontorsrum såsom golvläggning, listmontage, uppsättning av armaturer, montera dörr- och fönsterpartier. I rollen ingår även montering av möbler och inredning, uppsättning av gardiner, hyllor, tavlor och andra väggfasta material samt även utföra transporter.

Vem är du?

Vi tror att du har drivit eget företag eller haft liknade arbete tidigare men du vill nu dra ner och arbeta mindre. Du ska kunna arbeta självständigt och planera uppdragen så att de hinner blir klara inom utsatt tid. Du har en känsla för hur saker ska se ut och har en god kunskap om hur arbetet ska utföras. Meriterande är om du har intresse för inredning och är noggrann med detaljer.
Du är flexibel och har känsla för service och inte minst är du pålitlig och yrkeskunnig. Som person är ödmjuk, har ett sympatiskt bemötande och kan arbeta och vara smidig i samma kontorsmiljö där vår kunder har sin arbetsplats.

Tillgång till egen bil och i möjligaste mån ha egna verktyg är ett krav. Ersättning för detta utgår.
Timanställning ca 20 timmar per vecka beroende på överenskommelse och yrkesskicklighet.
Arbete utförs på våra olika kontorshotell runt Stockholm.

Ansökan

Ansvarig för rekrytering är Niklas Lénart. Skicka personligt brev, CV samt referensuppdrag/referenser till jobb@quickoffice.se.

Välkommen med din ansökan!