Quick office använder cookies för att göra webbplatsen lite bättre för dig. Genom att fortsätta surfa runt här, så godkänner du användandet av detta. Läs mer här om du har frågor.

Arbeta på Quick Office

Just nu har vi nedanstående lediga tjänster.

För spontansökningar skicka in ditt CV till Jessica Martinsson jessica@quickoffice.se

Regional Operations Manager

Quick Office söker en Regional Operations Manager (ROM) med tidigare erfarenhet från servicebranschen. Som Regional Operations Manager ansvarar man för flera workspace i Stockholmsområdet.

Initialt kommer man in när vår nuvarande ROM är föräldraledig och ansvarar då för 7 enheter. När hon sedan är åter kommer enheterna delas upp och man har hand om 3-4 olika enheter. Man har totalt driftansvar för enheterna och ansvara för bemanning, inköp och gästnöjdhet för sina kontor.

Som Regional Operations Manager hanterar man bemanningen utav våra kontor. Man ser till att personalen har de verktyg som dem behöver för att hantera våra medlemmar och ge dom bästa möjliga vistelse hos oss. Man har hand om regelbundna medarbetarsamtal och ser till att vi lever efter våra tre ledord – Service, Social och Snäll. 

Du sitter med i ledningsgruppen och har front-row i att vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att skapa koncept och bygga upplevelser!

Kravspecifikation

Vi söker dig som tidigare jobbat inom servicebranschen. Kanske har du jobbat som restaurang- eller hotellchef och är nu redo att ta nästa steg.

  • Du har ett gediget intresse för gäster och brinner för att ge god service.
  • Du hanterar system och Officepaketet, i den här tjänsten blir du superuser utav vårt affärssystem och ansvarar även för utbildningen utav ny personal.
  • Du har god förståelse för ekonomi och att effektivisera verksamheten.
  • Du har en positiv inställning till förändringar och drivs utav att se resultat.
  • Du har skinn på näsan och är trygg i dig själv. Din gedigna erfarenhet ger dig ett självförtroende som avspeglas i ditt arbete.
  • Du har ett brinnande intresse för människor samt gillar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete.
  • Du är van att ha personalansvar med allt det rör sig om och finner en tillfredställelse i att utveckla och utmana medarbetare.
  • Du är social och fungerar som en säljare vid alla tillfällen – att alltid hitta vinstdrivande business.

Ytterligare information

Vi är en liten organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Du får vara med och utveckla hela vår organisation vidare mot målet att dubblera omsättningen på två år. Vi är otroligt stolta över våra kontor och vi bryr oss genuint om våra medarbetare och medlemmar.

Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta dem beslut som krävs för att göra gästen nöjd och leverera fantastisk service. Vi lovar dig en arbetsplats som är föränderlig och där ingen dag är den andra lik. Du gillar att ha många bollar i luften och att göra fler saker samtidigt. Vi är övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar.

Vi erbjuder

  • En attraktiv arbetsplats med härlig gemenskap, stark företagskultur och trevliga kollegor.
  • Möjlighet att vara med om en spännande resa framöver och växa med bolaget.
  • Möjlighet att arbeta självständigt och flexibelt.
  • Jobba i en spännande bransch som är under konstant utveckling.
  • God balans i jobb och privatliv, där du styr din egen arbetstid.

_______________________________________________________

  • Anställningstyp: Heltid
  • Lön: Månadslön
  • Start: 1 November eller enligt överenskommelse
  • Rapporterar till: VD, Pernilla Ytterbring
  • För tillfället har vi vårt huvudkontor på Drottninggatan 86, men den här tjänsten är väldigt mycket ute på enheterna bland vår personal och våra medlemmar.

Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Ansök här