Quick portrait:

DAVID KEITH


DAVID KEITH, EN GLOBAL FÖRSÄLJNINGSCHEF MED EN AKTIV LIVSSTIL OCH EN FÖRKÄRLEK FÖR SKIDÅKNING.

Kan du berätta lite om dig själv för de som inte känner till dig?

Bor i Stockholm men spenderar en hel del tid uppe i Åre, på fritiden ha jag en aktiv livsstil där en stor del består av bla. skidåkning. Jag har arbetat på Elevenate i lite drygt ett år nu. En stor fördel med att jobba på ett bolag som Elevenate är att jobb och vardag flyter ihop (på ett bra sätt). Jag har förmånen att jobba med något jag tycker är riktigt kul.

Berätta om ert företag, vad gör ni?

Vilken position innehar du och vad innebär det i din dagliga verksamhet?

Jag jobbar som global försäljningschef och jobbar kort och gott med försäljningen som sker ut till alla våra marknader. Förutom egen e-handel så sker en stor del av försäljningen via våra återförsäljare. Mitt mål är att främja och utveckla våra försäljningskanaler globalt och jag tror starkt på att när kunder väl har provat våra produkter i butik blir de entusiastiska och lojala.

Ni finns ju på mer än en plats i Sverige, hur kom det sig att ni valde att ha ett kontor på Quick Office i Bromma?

Valet att ha ett kontor på Quick Office i Bromma grundar sig i att vårt huvudkontor, där majoriteten av våra anställda sitter, är beläget i Åre. Med två av oss bosatta i Stockholm, mig samt vår VD, blev Quick Office i Bromma ett strategiskt val för oss i Stockholm. Vi spenderar en del tid i Åre och arbetar då därifrån, vilket gör det idealiskt för oss att ha tillgång till ett kontorshotell när vi är på hemmaplan i Stockholm.

Vad är fördelen med att arbeta på ett kontorshotell?

Finns många fördelar, några är att det finns trevlig personal som sköter om och tar hand om kontoret åt oss så vi kan fokusera på vårt jobb. Detta skapar en bekväm och effektiv arbetsmiljö där vi kan maximera vår produktivitet och samtidigt dra nytta av de delade resurser och förmåner som ett kontorshotell erbjuder.

Hur påverkar Quick Offices faciliteter och community din dagliga rutin och din professionella utveckling?

Quick Offices faciliteter och gemenskap påverkar vårt arbete positivt, genom att bla. eliminera bekymren kring kontorsdrift. Vi behöver inte oroa oss för att hantera alla detaljer som krävs för ett effektivt kontor. Istället kan vi fokusera helt och hållet på vårt arbete, med vetskapen att allt kommer att vara i ordning när vi kommer till kontoret varje morgon. Det finns alltid god kaffe redo när man anländer, och vi får inte glömma bort den trevliga torsdagsfrukosten. Detta skapar en bekymmersfri arbetsmiljö och ger oss möjlighet att maximera vår produktivitet och fokusera på vår professionella tillväxt

Om Quick Office

Quick Office etablerar moderna och efterfrågade coworking spaces och företagsbostäder i centrala affärsdistrikt. Quick Office erbjuder premiumkontor i kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounge, konferenscenter, restaurang, café och gym. Därtill erbjuds också boende i form av företagsbostäder. Följ oss på Facebook, LinkedIn, Instagram och YouTube.

Kontakta oss

Ditt namn(Obligatoriskt)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden